17.01.2015

DIY skjorte-body
























Så er det i morgen, at Alfred skal døbes. Jeg fandt denne søde skjorte i Røde Kors' genbrugsbutik på Holmbladsgade for kun 18 kr. for lang tid siden. Jeg kunne ikke stå for den og måtte eje den. Jeg fandt den frem forleden og tænkte, at den ville være fin til dåben med en lille butterfly og seler. Problemet med skjorter er, at de på en lille tumling, som Alfred, ryger op af bukserne på ingen tid.

Jeg fik ideen, at jeg jo bare kunne bruge bunden fra en gammel bodystocking og sy den på. Ja, jeg fik faktisk ideen i dag og på kun 30 minutter, var skjorten pludselig en bodyskjorte. Jeg glæder mig til at prøve den på ham når han vågner.

Se fotos for proces :)



Skjorten er ikke helt tør fra vask, så derfor disse skjolder :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar