28.12.2013

Baby på vej og en nystrikket hue! :D



Jubiii, nu lykkes det for os! Efter lidt ekstra ventetid med både inseminations- og reagensglasbehandling, lykkedes det endelig for os at blive gravide. Det er stort og vi er så taknemlige!
Jeg er i 12. uge og terminen hedder 17. juli - lidt over en måned efter jeg afslutter min arkitektuddannelse. Det er bare så perfekt!

De små strikkerier er naturligvis fortsat, og nu er det blevet til denne lille hue, som passer til den lille strikkede trøje, som jeg skrev om her. Det er lidt hyggeligt at tænke på, at vores lille baby, kommer til at have den på :)

Efter en dejlig jul med vores skønne familie, nyder vi nu dagene i sommerhuset, mens lejligheden udlejes. Brændeovnen er tændt og nytårsmaden er indkøbt, så nu skal vi bare hygge!

Opskriften på huen og trøjen er ganske gratis og du finder den i bunden af indlægget - den er fra 'Hendes Verden nr. 25/2005"







2 kommentarer:

  1. JUHHUUU! Elsker det! Ses vi snart til noget hækleri og hygge? :)

    SvarSlet
  2. Ja, vi skal da! Jeg skriver dig lige en sms :)

    SvarSlet