29.12.2013

Hjemmelavet MacBook-stand



At være i sommerhus er lykken; man er tæt på naturen og får nye ideer. Jeg har længe gået og kigget på en holder til min macBook, sådan at den ikke fylder så meget, når den er slået til min storskærm.

Apples BookArc MacBook Stand koster 380 kr., og jeg synes det var lidt dyrt for en genstand, man jo ikke rigtig kan bruge, men blot minimerer pladsen på bordet.

Jeg fik ideen, at man måtte kunne lave en holder af en træstub, og det eksperimenterede jeg så med i dag her i sommerhuset. Jeg fik denne fine holder ud af den og jeg glæder mig i den grad til at se den hjemme på skrivebordet, når ferien er ovre.

Træet er i øvrigt en af dem der væltede i stormen, som vi nu kan bruge til brænde og ikke mindst sådan en fiks MacBook-stand.








Apples egen udgave:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar