22.01.2014

Babyhjørnet... Forventningens glæde!



Dagene flyver afsted og i morgen er jeg præcis 15 uger henne. Vi har været til nakkefold for nogle uger siden, og alt ser godt ud! I slut februar skal vi igen til skanning, og så glæder jeg mig til at se hvad kønnet er :)

Babyhjørnet har nu fået sit første møbel; tremmesengen. Man kan sige at vi er i god tid, men jeg nyder forventningens glæde hver gang jeg kigger på den, og så har jeg jo god tid til at hygge med at sy puder, tæpper eller hvad der nu kunne være fint i den lille seng. Jeg har løbende holdt øje på Den Blå Avis, og pludselig var sengen der bare - sengen jeg måte eje. Den kostede kun 500 kr. og jeg synes den er så hyggelig, og så kan den passe baby til den er 160 (ligesom mig selv) ;) Sengen kan nemlig foldes ud, ligesom en klassisk lille-per-seng.

Chatollet er også nyt, og det har jeg arvet af min mormor, som døde i juni sidste år. Det er et dejligt minde fra hende! Jeg vil bruge det til babys tøj og tilbehør.



Man kan tage sengens sider af. I starten vil jeg kun have den ene på. Så kan man også skubbe babysengen op af vores seng, og baby er dermed let at komme til, også om natten.

Jeg glæder mig til at hygge om babyhjørnet, som tiden nærmer sig...


3 kommentarer:

  1. Så fin en lille seng, det ser ud til at være et godt køb.og tillykke med graviditeten - det bliver en rigtig spændende tid når bebs kommer kan du tro :-)
    ( og mormors arvestykke er rigtig flot )

    SvarSlet
  2. Tak til jer begge! Jeg glæder mig også over det hele ;)

    SvarSlet