10.03.2014

Hjemmesyet sengetøj, pusletaske og den bedste krumme!

Jeg blev så træt af, at alt sengetøj, som jeg synes er pænt, koster 300-400 kr, selv i disse små størrelser. Så jeg gik i Stof2000 og fandt dette søde stof med små elefanter på. 95 kr. for et dynebetræk. Det er ikke slemt og jeg er meget glad for resultatet!


Ikke mindst har jeg gjort et ganske fint køb. Jeg har nemlig købt en brugt pusletaske fra 'By Stroom' for 350 kr. og den ser virkelig ikke brugt ud. Hende jeg købte den af, mente også kun hun havde brugt den 5 gange. Hun var blevet mere glad for en rygsæk. Jeg håber jeg bliver glad for den - ellers kan man vel altid skifte lidt, hvis man får brug for rygsæk.

Jeg kan godt lide det enkle design og så kan den nemt hænge over barnevognen.


Selvom bloggen sikkert kommer til at handle en del om baby-ting også, har jeg ikke glemt bagningen. I dag bagte jeg disse fine boller og fik faktisk en ganske fin krumme! Faktisk den bedste jeg har opnået indtil nu - jubii! :D







Ingen kommentarer:

Send en kommentar