02.03.2014

Vi skal ha' en....

DRENG! I onsdags var vi til gennemskanning på Rigshospitalet, hvor vi kunne se, at vi skal have en lille dreng til juli. Og vi glæder os helt vildt! Nu kan jeg også begynde at finde mere kønsbestemte ting til ham - juhuu ;) Tiden flyver og jeg er nu i 21. uge. Der er allerede kommet lidt gaver til den lille, som ses af billederne nedenfor.




Tiden til bloggen har desværre ikke være helt den samme den sidste månedstid. Jeg er i fuld gang med mit afgangsprojekt på arkitektstudiet, som jeg lige når at blive færdig med inden minimuff kommer. Det er vildt spændende. Tiden er også gået med vores lille firma; salget af mine plakater (se dem på www.amaliemuff.dk). Salget er gået så godt, at vi har været nødt til at CVR-registrere firmaet, da jeg har omsat for 50.000 kr. på 4 mdr. Det er vildt fedt!

Vi nyder midt i det hele forventningens glæde til at se vores lille dreng!


Fik denne lille fine Wheat-dragt af mor og far i anledning af, at vi fik at vide at vi skal have en lille søn :)

 Købte denne lille body-skjorte for 35,00 kr. på Reshopper. Jeg kan varmt anbefale denne app!


Sweat-pants fik han også af min bror og svigerinde. Jeg er vild med dem!




1 kommentar: