23.05.2014

Tyvstartet på barslen...




Netop som det store afgangsprojekt er afleveret, fik jeg endelig tid til at hygge lidt om både madlavning og babyprojekter igen. Særdeles tilfredsstillende!

Min svigerinde laver nogle super flotte grafiske plakater, der forestiller de nordiske dyr, inspireret af origamien. I går fik jeg endelig hængt de to op, jeg har købt og er meget tilfreds! (se dem her: www.michellemunkholm.dk)
Dagen i går gik også med at købe stof til den nye ammepude jeg skal lave, og roder mig her ud i noget med kantbånd, hvilket jeg ikke har prøvet endnu :) Glæder mig til at gå i gang, men vil lige afslutte nogle små hængepartier inden.



I dag har igen været en total hyggedag, inden jeg i morgen så småt begynder at planlægge min mundtlige eksamen d. 2. juni. Jeg har fået bagt boller til fryseren, lavet kartoffelsalat til grillmaden i aften og ikke mindst lavet rabarber trifli. Min kusine kom nemlig forbi (efter at jeg har været total asocial de sidste par uger), og vi nød triflien i solen udenfor. Opskriften finder du her.


Og ja, her et afsluttet projekt! Jubii!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar