27.05.2014

Nystrikket trøje... og ny sofa!

Stuens nye look, med mine egne plakater (som du kan købe på www.amaliemuff.dk) og den nye sofa. 



Så fik jeg endelig strikket denne lille trøje færdig! Det er således mit 2. strikkeprojekt :) Opskriften er freestylet lidt (med hjælp fra moar), da garnet ikke passede til opskriften. Den egentlige opskrift kan man finde i bogen "Babystrik på pinde 3" af Lene Holme Samsø.

Inden barslen rigtig begynder på mandag, har jeg også nået at få skabt lidt nyt liv i stuen. Ny sofa for 400 kr. og solgte den gamle for 1000 kr. Det kom sig egentlig af, at jeg synes gulvpladsen var lidt trang Specielt nu hvor vores lille søn kommer - så skal der være plads til et tæppe og en masse legetøj :)

I starten af juni kommer min mor og maler stuen, jubiii! Den trænger virkelig til en opfriskning!
Nu er der kun 6 dage til, at jeg er færdig med studiet og barslen kan begynde :D

Elsker denne fine raglan, man ser på billede over: et fint grafisk mønster!

Et lille sæt tøj - det mangler bare en lille blå hue :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar