07.06.2014

Nymalet stue og nybehandlet chatol!


En særdeles tilfredsstillende dag i går! Min mor var simpelthen så sød at tilbyde at male hele stuen, så den nu bare et helt vildt lækker. Hun er bare helt fantastisk! Jeg købte ligeledes nye persienner, og det kan også ses. Efter 5 år i lejligheden har vi alligevel fået svinet og støvet væggene, men nu er stuen altså bare helt vildt lækker!


På grund af graviditeten ville jeg helst undgå at være for meget i stuen, mens der blev malet, så jeg udnyttede tiden til at pudse hele mit chatol ned (som jeg har arvet efter min mormor). Der var kommet en del ringe fra vandglas mv, så det trængte. Efter nedslibningen fik det en gang teaktræsolie, og det blev bare så pænt! Jeg troede det var et uoverskueligt projekt, men det viste sig faktisk, at være ganske simpelt! 


Dagens resultat: 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar