13.07.2013

Familievæggen


Jeg elsker vores familie! Og jeg elsker at kigge på vores familievæg hver dag. Alle de glade velkendte ansigter får mig til at smile :-)

Jeg har i noget tid tænkt på, at det var på tide at få familievæggen opdateret med nye fotos, og nu hænger de fint på væggen over fjernsynet. Det er alle sammen fotos, som jeg selv har taget, bortset fra 2, som min far har taget...

Fotografierne er printet på "Værksted for Fotografi" (50% studierabat) på noget semigroft Hahnemühl-papir, og herefter har jeg klæbet dem op på noget komprimeret sort skumpap, som er noget hårdt at skære i. Jeg synes til gengæld, at det ser ret eksklusivt ud med de flotte print ovenpå.


Ovenfor: De flotte hvide kanter og det sorte skumpap...






2 kommentarer:

  1. Wow hvor ser det bare godt ud. Hvor har du købt skumpappet henne?

    SvarSlet
  2. Tak! Jeg har købt det ved "Tutein og Koch" - faktisk nogle rester de havde liggende ;)

    SvarSlet